
På måndag den 29 juni inleds rivningsarbete och nyninstallation i undercentralen i Vita huset och det beräknas pågå hela veckan. Under dagtid 8-16 kommer gammal utrustning att bäras ut genom dörrarna och ny bäras in. Det kan bli dammigt och ytterdörren kommer att stå öppen. Den som accepterar stöket kan ändå nyttja tvättstugan under tiden, utom på torsdag 2/7 då allt vatten är avstängt under förmiddagen.