Trots extremt varmt väder under veckan har 6 stycken djingisungdomar med glatt humör och stor energi jobbat på för att göra vårt område ännu finare. De har lyckats fylla på 10 m³ ny sand i sandlådorna på I-R (gårdarna T och S kommer få sin sand i vecka 28 av nya sommarjobare), rensat bort ekskott vid rabatten vid Vita Huset, skrubbat trappan som var svart i alla hörn, målat alla anslagstavlor på Ilion gårdarna, forslat bort en mängd gamla löv och trädgårdsavfall som låg och skräpade intill bananparken, målat om bastudörren som var full med klotter, skrubbat alla stolarna i vita huset som också fått nya fina vita tassar som skyddar golvet, städat alla skåpen och rensat ut gamla grejer i Vita Husets kök så att allt är fräscht till kommande fester/evenemang ett år framöver.
Ni är värda ännu ett stort tack från föreningens sida och alla boende ska vara stolta över våra fina djingisungdomar!





Ni är värda ännu ett stort tack från föreningens sida och alla boende ska vara stolta över våra fina djingisungdomar!




